Τα προϊόντα Memory Foam όταν αποστέλλονται σε μορφή Roll Pack πρέπει να ανοιχτούν το αργότερο εντός 90 ημερών από την ημερομηνία αγοράς τους.

Τα στρώματα και τα μαξιλάρια καλύπτονται με εγγύηση από τον κατασκευαστή όπως αυτός ορίζει, για τυχόν ελαττώματα, κατασκευαστικά σφάλματα, τυχόν σπάσιμο ελατηρίων ή σε περίπτωση μη επαναφοράς ανατομικού υλικού. 

Προσοχή η εγγύηση ΔΕΝ καλύπτει :

  • Οποιοδήποτε ελάττωμα του προϊόντος το οποίο έχει προκληθεί από τον πελάτη π.χ την  χρησιμοποίηση του ως τραμπολίνο
  • Σχισμένη επιφάνεια του στρώματος.
  • Λεκέδες από υγρά ή καθαρισμός με μη εγκεκριμένα υλικά
  • Χρήση σίδερου σιδερώματος
  • Την παραμόρφωση κατά μήκος ή κατά πλάτος του στρώματος, από ενδεχόμενο δίπλωμα του ή από κακή μεταφορά ή λάθος τοποθέτηση στο κρεβάτι.
  • Tοποθέτηση πάνω σε μεταλλικό σουμιέ,  σκεβρωμένες επιφάνειες  ή μεγάλα κενά
  • Τοποθέτηση του στρώματος σε χώρο με υγρασία ή μη αεριζόμενο (πιθανότητα δημιουργίας μούχλας*)
  • Την λανθασμένη επιλογή σε θέματα άνεσης ή διαστάσεων.
  • Προβλήματα που θα παρουσιαστούν λόγω κακής χρήσης 
  • Δεν επεκτείνεται η εγγύηση αν τα προϊόντα  επισκευαστούν ή έχουν ήδη αντικατασταθεί.

Χρήσιμες πληροφορίες

  • Τα αφρώδη υλικά του στρώματός σας προσαρμόζονται ελαφρώς για να αγκαλιάσουν το σώμα σας.
  • Αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό και απαραίτητο ώστε το στρώμα να σας χαρίζει άνεση και σωστή στήριξη.
  • Όλα τα στρώματα έχουν +- 1.5 cm απόκλιση από τις διαστάσεις τους, λόγω της φύσης των υλικών τους.
  • Χρειάζεστε χρόνο για να συνηθίσετε το νέο σας στρώμα.

  • Kοιλώματα ή βαθουλώματα έως 2-3cm που δημιουργούνται από την συνήθη καθημερινή χρήση λόγω φύσεως των υλικών θεωρείται αποτύπωμα και όχι ελάττωμα .

     

 

 

 

Τα κρεβάτια έχουν  εγγύηση εφ’ όρου ζωής για το μεταλλικό πλαίσιο του υποστρώματος για σκουριά και κούνημα. Για τον μηχανισμό, τα ψαλίδια και τα αμορτισέρ είναι 3 χρόνια.

Σε κάθε περίπτωση στα προϊόντα (για να διαπιστωθεί η κακή και ελαττωματική ποιότητα και να γίνει η αντικατάσταση ή επισκευή τους, ο πελάτης υποχρεούται να μας αποστείλει φωτογραφίες σε ψηφιακή μορφή στο INFO@FOAMHELLAS.GR 1. Φωτογραφικό υλικό που να αποδεικνύει το πρόβλημα του στρώματος 2. Η απόδειξη αγοράς 3. Φωτογραφία της βάσης του κρεβατιού.)
Σε κάθε περίπτωση διενεργείτε τεχνικός  έλεγχος στις εγκαταστάσεις της εταιρείας. Τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη.